4/7-13: Gatufesten

Gatufesten i Sundsvall är i full gång. Skoj! Vi gjorde torsdagen :)

Petter var dragplåstret för kvällen. Han var jättebra! Lite taskigt ljud där i början men de löste de snabbt. Jag blev galet danssugen :) Måste ta en sväng ut på dansgolvet snart känner jag. Behovet pockar på!

Vi mötte upp barndomskompisen Robin med sambo Helena, tradition nu! Åt god middag vilket blev indiskt. Lagom starkt och mycket smak. Smaskens! Vi satt ute, det är ju sommar, men fick svepa in mej i U skjorta efter ett tag. Lite kyligt ändå.

Strosade runt på området som var ombyggt i år. Lite ovant men helt ok tyckte vi. Lyssnade o tjoade till gruppen Ständut Blakk oxå. Så himla bra de är! Fullt ös!

Träffade på Ta och Fr oxå där inne på området, de hade tredagars..lär blir skoj!
 
Fick ju tänka på refrängen lite tidigare än jag ville då jag inte är ledig ännu. Men det gick de med. Lagom kväll.
Skjutsade hem Janne med fru till Matfors och sen full fart mot hemmet o sängen för några timmars sömn.

Hade jag varit till Matfors o blivit visad Jannes hus tidigare, som inte var det huset de nu bodde i...? ;)

Härlig kväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0