5/7-13: Inge bra

Hoppas solen lyckas vinna över molnen nu i helgen. Vore trevligt med fint väder när vi får besök :)
 
Vaknade i morse av att vovven inte mådde bra. Jag önskar så han kunde väcka mej direkt han känner att han mår dåligt. Men istället hör jag honom slicka o slicka och sen kräkas.. stackarn.
 
Jag skyndade ju upp och gick ut med honom iaf. Han ville kanppt gå, och kissade endast en gång. Sen satte han sej o bara tittade på mej med småögonen o öronen bakåt. Baggis kom och gjorde oss sällskap där och han var nog oxå lite brydd varför Alfons inte var som han brukade.
 
Jag har en teori om att han åt dåligt i går och kanske inte kissade natten så sent som han borde. När vi gick in igen så gav jag lite mat men han vara nosade o gick därifrån. Inte så konstigt egentligen.. vem vill äta när man mår pyton liksom? Han gick ut på verandan och det var bara att släppa ut honom igen o han kräktes på gården.
 
Han tog några torrknusar iaf och sen verkade det som om allt lugnade ner sej. Hoppas det blir bra nu.
Vi måste hitta någon bra mat som han verkligen gillar och vill äta mer än två måltider. Går ju inte att byta mat och känna sej osäker om han ska få i sej tillräckligt hela tiden.
 
Lill-finaste!
 
 

Kommentarer
Postat av: a D

Sv: Tack så mycket! Det är verkligen kul att testa :)


Vilken sötis du har! :)

Svar: Tackar!
Malin Edlund

2013-07-05 @ 12:01:09
URL: http://sporthund.blogg.se/
Postat av: Andrea

Sv: (Min förra kommentar råkades skicka för tidigt, typiskt)
Tack så mycket! Det är verkligen kul att testa :)


Vilken sötis du har! :)

Svar: :)
Malin Edlund

2013-07-05 @ 12:01:51
URL: http://sporthund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0