10/6-13: Bröllop

Såg ni bröllopet? Det stora! Det med prinsessan Medeleine och Chris :)
Jag såg det inte just då, men det finns ju webb-tv. Och ja, nu är de man och hustru.
 
Naturligtvis måste mina ögon fyllas av tårar när jag ser sånt. Så vackert tycker jag. Dessa blickar, små smekningar på varandras händer.. stämning helt enkelt. Kärlek!
 
Nu har jag hela tiden tyckte att Chris ser lite...läskig ut. Får man säga så.. Ja jag har på nåt vis tyckt att det inte varit äkta. Som om jag har nån koll på det och som om jag har nån rätt att...
Men men..vackert var det och vackra var de tu!
 
Själv är jag ju inte gift...nedrans gubbe som inte kan få fingrarna ur o fria... :)
 
 
 
Vackert!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0