10/6-13: mygg

Just kommit in från en prommis i elljusspåret med U o vovven. Vilken lycklig liten hund som har skuttat runt i höggräset och verkligen sprungit jättemycket. Kul att se honom så glad. Nåt som vi inte tyckte var så skoj var dessa jä... mygg. Vart tusan är alla pippigåglar som ska käka upp dessa vidriga små flygfän? Och ständigt denna tanke - hur överlever de när inte vi är där o knatar? 
Bläken för mygg. 
 
 
 
Det händer grejer här ute på gården må ni tro. Så kul att se hur fort det går framåt. Längtan är stor efter en färdiginbyggt spapool :) Bilder kommer, lovar! Och vovven är ju bara så söt, han måste absolut vara med överallt mitt i händelernas centrum. 
 
 
 
 
Har idag fixat lite till inför onsdagens student :) Å va skoj det ska bli att se henne springa ut där och känna att skolan äntligen är över. För den här gången iaf. Man kan ju inte veta hur det blir i framtiden. Kanske pluggas det nåt mera om nåt år eller så. Tiden får visa! Just nu längtar hon bara efter att få komma ut i arbetslivet på riktigt och tjäna pengar. Förstår henne väl! 
 
 
 
En lite stund i soffan orkar jag nog med innan jag måste låta sängen vagga mej till sömns. Lite trött på ögat känner jag.
 
 
 
Trevlig kväll på er alla! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Janni - Mama till Lilly & Loah

Hej! Vilken underbar mjölkkanna.. Eller vad det nu heter :) Var är den köpt?

Svar: Menar du den lilla jag har syrenen i? Det minns jag faktiskt inte, men tror dessa finns på Ikea :)Eller menar du "hinken" med blomman i? Den är köpt på Rusta och kostade 99:- om jag inte minns fel. Väldigt söt tycker jag!
Trevlig kväll!
Malin Edlund

2013-06-14 @ 09:09:02
URL: http://www.innaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0