17/6-13: Nike

God morgon!
 
Ibland blir jag så sjukt sugen på att köpa skor. Ovanligt?! Nä..skulle inte tro det. Man e ju kvinna :)
Nu tror jag att även killar/män kan känna samma begär oxå..fast kanske inte lika stort.
 
Här är tre varianter av modellen Nike. Visst är det snygga?!
Jag gillar att det är lite klack på skor, och är de dessutom mjukt uppbyggda och sköna så är det ju ett stort plus i kanten så klart.
 
Dessa snyggingar tror jag inte man trippar runt i så länge, men skulle gladeligen ha dem. Nu!
 
 
 
De här ser lite bättre ut att promma runt i ett tag då klacken är lite bredare.
 

Jamen och så dessa snyggisar. Jag är säker på att dessa skulle bli ett par favvo-skor.
Och dessa kan man säkerligen ha på sej lååång stund utan problem.
Å..vill shoppa nu!
 

Jaha.. man får väl klura lite då... Ska man lägga en beställning?
God morgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0