27/6-13: snigel

Ligger i sängen nu. Borde sova..jag vet.. Men snart gör jag det ;-)

Usch..mitt röda nagellack är alldeles skavt o fult nu. Måste åtgärdas imorrn. Köpte två nya idag när jag handlade. Ett knallblått och ett ljust rött. Hoppas de är fina på oxå.

Har byggts här idag. U har gjort klart trappen på markplanet. Blir så snyggt!
Jag planterade lite blommor i duggregnet och lekte med vovven.
Kan inte hitta våra blomlådor till fönstren. Hur kan de vara borta liksom?
Konstigt.

Det växer på i växthuset oxå. Gurkorna är långt ifrån klara men på g!

Alfons mötte en snigel förut. Det finns ett gäng som sniglar sej fram på en väg här där vi går vår lilla runda. Mycket spännande tyckte nog de båda.
Eller...en av dem blev nog lite räddare än den andre :-)

Nu SKA jag sova!
Nattinatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0