12/5-13: Show

Här myser vi gott på vår veranda. Har ätit en väldigt god middag, pastasallad med grillad paprika, pestodressing och parmesan. Mums!

Jag är riktigt nöjd nu med uppvisningen. Känns skönt! Em filmade så jag kunde studera ;) Så glad att de följde med.

Nu blev det panik verkligen när vi skulle på scenen. Vi var i logen och jag var väl klar men en tjej satt o sminkade det sista och två hade inte handskarna på.

Rätt som det är öppnas dörren och en tjej säger - Burlesque på scen, Burlesque på scen!

Vi fick verkligen kasta oss ur logen och upp för två trappor för att direkt gå på.
Hemsk känsla. Det gick så himla fort där efter pausen. När jag stod där innan musiken drog igång hann jag tänka - shit..uppvärmning... Hade endast gjort en knäböj och en benspark. Hann inte mer.

Men jag är nöjd och det var skoj! Huvudsaken de!

Kul oxå att dansläraren Tomas kom och gav kred efteråt! Tack för det!

Så nu blir det inte fara till stan på onsdag, och Guldhits är ju oxå över för nu. Men...

...Dansutbildning på g!!! Längtar så himla mycket!

Efter Tonhallen så blev det Birsta och mat. Hungrig som en varg var jag. Sen stack U och Je på eget håll och jag å Em strosade i affärer. Mysig dag på alla sätt och vis!

Önskar jag vore ledig imorrn för att kunna sitta uppe längre nu. Men jag har ändå kortvecka, fredagen innebär frissan :)

Glitter o glamour ena stunden och nu sitter jag i joggingbyxor o raggsockar, härligt de! :)

Nattinatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0