14/5-13: Grattis!

Go´kväll!
Vet ni vad? Jo nu är det precis på dagen tre år sedan jag "blev med blogg". 
Känns lite skoj att jag orkat hålla den igång så pass länge. Visst har jag haft perioder när jag känt att det inte har varit prio 1 precis, men ändå kämpat mej kvar.
 
Jag är glad för det! Och för er alla som vill hänga med mej här!!!!! 
Hoppas ni vill fortsätta, minst tre år till ;)
 
Det är jättekul att kunna kika tillbaka genom månaderna och åren, vad jag känt och gjort. Tänkte nu visa just det första inlägget här i repris men sidan går inte att ladda på datorn.. Skrot.
Det får bli nytt försök imorrn istället.
 
Men jag säger GRATTIS !!!!
 
 
 
    
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0