2/5-13: mitt i dan

Mitt i dan är det ju nu. Sägs det.

Är jag ledig så kallar jag inte detta för 'mitt på dan'. Det är senare för mej.

Så less på spisplattan, som ska vara så bra...tar ju forever innan den blir varm så vattnet kokar. Ägg-lunch på g.

Ja morgonen blev si så där.
Em hade tidig morron. Jag visste inte det. U hade tidig morron. Det hade jag glömt och Em missat. Och Je skulle oxå iväg tidigt. Därav en vovve för mycket i huset om man säger så :-)

Första hjälpen fick ringas-mor o far!
Inte så skoj att ringa dem typ tjugo minuter innan vovven ska dit..men tack o lov gick det bra ändå. Som det brukar!!! Tack för det!!!

Inte nog med detta inte.
Jag som kunde sovit liiite längre vaknar när jag hör Em leta något och samtidigt kämpar mot klockan.. Och sen hör jag nästa irriterade person komma ner för trappen..då startar varken ena bilen eller mc'n. Morr...

Fick upp i en hast och skjutsa U till jobbet. Sen hem och 'börja om' morronen.

Ja allt löste ju sej ändå.
Tur det är fredag imorrn!
Och Let's dance ikväll! Konstigt men sant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0