30/5-13: en till!

Jaha...nu hör jag ett ljud jag inte alls gillar. Detta kommer inte få mej att somna. Det kommer se till att jag ligger vaken tills jag få tag på han.

Lyssnar på en mygga. Men nu försvann den...

Det hör ju till sommaren. Och ja, visst är det sommar nu?!

Vi fick ännu en härligt varm o skön dag. Detta måste varit varmaste dagen och kvällen hittills. Underbart!

Tänk va vi surrar och undrar ang detta väder i vårat avlånga land. Och inte kan vi påverka det ett smack heller. Men efter förra sommaren som inte var nån riktig sommar så känns detta fantastiskt.

Jag vill ta tillvara varje stund jag kan.

Solat, prommat, hämtat gurk/tomatplant och lagat god middag. Blev pasta med lax idag. Mumsigt. Hade gorgonzola ost, bladspenat och pesto med citronsmak i. En höjdare! Tyckte alla som tur var. Även gästen till middagen :)

Imorrn är det fredag och Kulturnatten här i byn. Blir nog utgång!
Sussa sött!

(Finn ett fel i kollaget)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0