31/5-13: Vinnare!

Solen steker verkligen! Så skönt! Men jag önskar jag låg på en strand nånstans avskillt nu och njöt..
 
Ikväll är det inte bara Kulturnatten här i byn, utan det är ju även grand finale i Let´s dance!!!
Vi ska försöka klura ut hur vi spelar in detta ikväll för vi kommer ju inte vara hemma och se det just då. Får kika imorrn istället.
 
Vem vinner då? Härliga Maria är ju ute ur leken nu så det är endast grabbsen kvar. Jag tycker att Oscar är den som är mest dansant och gör alla sina rörelser perfekta. Sen tror jag oxå att Markolio har väldigt stor skara fans där ute så ja.. det blir nog tight. Men min vinnarröst hamnar på Oscar!
 
 
 
 
Sen är det ju skoj att se dansarnas egna nummer oxå. Alltså proffsens. De är ju bara SÅ duktiga!
 
 
Härligt gäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0