3/5-13: Då..

Här igen, fredagen! Med lite ljusa vita små prickar som flyger runt i luften.
Inte är det väl meningen att det SKA komma snö? Uscha..vill inte.

Fredag
idag men även fredagkväll igår, eller hur?! Let´s dance! Såg ni? Jag satt, eller
stod till en böjran, då jag färgade hår igen, men inte på mej själv :) Sen satt
jag i soffan och förundrades över hur utgången blev. Igen.


Klarar
inte när det blir galet knasigt när det gäller utröstningen... suck. Det
pratades om att tänk om det blir Hysén och Henemark i finalen................
Ja, tänk om säger jag bara.
Blir det samma visa nästa gång ja då är det ju
solklart att folket bara vill göra en ny Anna Book, eller Peppe Eng eller nåt.
My opinion!

Nåt mycket skojigare är att jobb rullar in för kidsen! Glaaad
blir jag! :)

Nu ska jag ta en kopp kaffe, till, och köra igång dagen.
Full fart mot helgen :)
Tjing på er, trevlig morron!
 
 
Ja detta var vad jag skrev om i bloggen för precis ett år sedan. Handlade om Let´s dance, så klart! Det var ju fredag då med :) Och ikväll får vi stå ut utan.. för hockeykväll blir det istället.
 
Sugen på tatuering igen... detta gift ;)
Planer för fredagen?

Kommentarer
Postat av: emma

cool blogg ;)

2013-05-03 @ 10:33:50
URL: http://missgreta.blogg.se
Postat av: emma

cool blogg ;)

Svar: Tack så jättemycket för det!Och för titten ;)
Ha en fin kväll!
/ Malin
Malin Edlund

2013-05-03 @ 10:33:58
URL: http://missgreta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0