3/5-13: Då..igen...

Tar och slänger upp ett till inlägg från maj 2011. Verkligen länge sen...
 
 
 
Sitter nästan i mörker här nu vid köksbordet och skriver. Har
just tänt ett litet ljus här bredvid mej. Mysigt!
Blev
lasagne till middag! Önskan och förslag från
dotra. Himla bra att få tips på måltider, för ibland får man
verkligen torka när det gäller middagsideér. Nu blev det lasagne iaf och jag
fick hjälp med både handlingen och
matlagningen. Både kul och trevligt att hjälpas åt tycker jag.
Gjorde rejält mycket oxå när vi ändå höll på för det går ju
alltid att stoppa i frysen så man har färdigt till en annan
gång.

Har varit en härligt solig dag idag igen, men
lite blåsigt, om man ska klaga på nåt då.. Och inte alls lika
varm kväll. Men har ändå suttit ute på verandan och surrat med
U och Ta, och med filt runt benen så var det riktigt
skönt.

Men i helgen nu då så har jag och resten av
gänget i Guldhits showat för sista gången, den
här omgången iaf. ;)
Det gick bra och kändes riktigt
roligt. Jag slapp vara själv oxå för min
danspartner var på "hälen" igen. hihi.. Hennes fot hade läkt
alltså. Kändes bra! Vi var som vanligt pirriga inför vissa
nummer, men det gick finfint ändå!

Man har ju galet
nervositetsmagepirr innan man ska in på scenen. Jag står där
och minns totalt ingenting av vilka steg jag ska göra.
Tok-kissnödig. Och hjärtat slår extra fort. Men sen på nåt sätt
så går man ändå in där och då känns
det jättekul! Har har himla dålig kondition nu
oxå och flåsar som bara den efter just buggnumren, men fick höra att det
inte märktes. Sånt gillas!

Tänkte visa
lite bilder nu då, så varsågoda!

Här är Lena, Susanne,
jag, Idha och Åsa bakom scenen.


Här
har vi Thony, Janne och Richard.



Många
foton blir det! Kul de! Här är Fredrik på g med kameran.


Härlig
bild på Marléne och Lena.


Janne
och jag.


Janne
som Elvis.


Jag,
Richard och Idha.


Måste
lägga in en bild på den supergoda efterrätten oxå, smaskens var det!


Skulle
gärna lägga in en videosnutt oxå som U filmade
på oss där och då. Men jag vet inte hur jag gör så det får bli
en annan gång då. Han var med upp tillsammans med fyra vänner.
Jätteglad är jag att ni var med där med mej.
För precis så känns det, att ni var med mej.
Bra stöd! Tack så mycket för att ni ville! Anette, Elisabeth,
Berit och Cilla! Och min U så klart! ;)

Jätteglad blev
jag när jag fick låna en videokamera så vi kunde föreviga lite
danser. Alltid kul att spara. Haha.. kan säga att när jag
tittade första gången så satt jag med händerna nära mina ögon
så jag kunde hålla för lite nu och då. Hihihi.. tokigt men
sant. Men nu är jag bara jätteglad att jag har det
inspelat.

Längtar tills jag har samlat ihop massa
bilder från olika håll nu så jag kan börja knåpa ihop min andra
fotobok om Guldhits.

Nu är det dags
att blåsa ut mitt ljus här och lägga sej o
sova. Tänk va tiden alltid går fort
kvällarna. Jag önskar jag hade flera timmar kvar av kvällen.
Vill egentligen ringa mamma och pappa och surra lite om allt,
men nu är det sent och jag skulle vilja ut och ropa efter
Baggis som inte varit hemma sen nån dag. Har stått på bron och
skrikit efter honom. Och skulle vilja ut och dona med mitt
fotoprojekt vid tunnan. Ja det är mycket, men det blir
sängen
Nattinatt på er kära bloggläsare!
 
Detta var från 10 maj 2011. Gud va åren går liksom...
Vi hörs senare!
Tjing!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0