8/5-13: Vill ha!

Ibland önskar jag .... eller näe, jämt önskar jag att jag hade liiiite mera pengar att röra mej med. Eller hur, visst känner du igen dej va?
 
Hittar så mycket snygga kläder och prylar till mej själv, kidsen och hemmet. Eller teknikprylar som "skriker" köp mej!
Jag vill så mycket hela tiden :)
Men himla trist vore det ju att...vara helt nöjd liksom....
 
Här är två ting jag verkligen ville ha typ igår.
En samsung galaxy camera.
Den kan man fota på båda visen med, som amatör och proffs, och lätt att hantera bilderna sen. In i datorn, utan sladd!
 
 
 
Och denna snygga poncho från Pernilla Wahlgren.
 
Så fin! Till shorts i sommar eller till mina Please-jeans! Sommarbrun hud så klart!
Praktiskt oxå att den kan användas både v och båtringad runt halsen.
 
Ni hör ju hur jag v i l l ha den ;)
 
Kan det inte bara ligga nåt litet paket i brevlådan med dessa båda till mej :)
Vore väl nåt de!
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Den ponchon är ju så fin, kan inte sluta titta på den :) Vi skulle verkligen behöva ett nytt objektiv. kram

Svar:
Malin Edlund

2013-05-08 @ 13:46:08
URL: http://sailorswife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0