18/11-13: Många bilder blir det...

Jag som trodde jag skulle kunna plocka ihop en till fotobok med Guldhits-bilder i ett svisch, men icke.. Först ska jag välja, och hitta dem..bland alla bilder. Sen ska jag regigera dem, för att sen välja ut de bästa av de som ska få vara med i boken.

Sen kommer pysslet med att få ihop boken. Rätt bild på rätt sida.. Tror jag bara låter programmet fixa ihop dem när jag kommer till det. Känns så just nu iaf. Är ju fortfarande på stadiet att välja ut från först början. 
Pust.
 
Längtar till helgen nu. Mycket skoj! Och skojet börjar redan på torsdag :)
 
Här smakprov på lite bilder till er:
 
Idha o jag i en Madonna-dans.
 
 Stort Beatles-fan som inte vill lämna bandet! 
 
Bus med härliga tjejer!
 
New York! 
 
Saknar min danspartner! 
 
 
Showen är ju ordentligt omgjord nu så det funkar att vara solo. Men saknar ju! Kul är att vi fått ihop en hel del dans gemensamt med hela ensamblen. Kul de! 
 
Nä, nu tror jag att jag stänger datorn här och hoppar i lopplådan som vissa kallar det :)
Kram på er alla fina läsare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0