19/11-13: Snö!

Jomen idag kom ju snön! Massor oxå och jo, den ligger kvar än :-)

Det är så vackert i alla träd och buskar. Hoppas det får ligga kvar nu. Och Alfons...snacka om lycklig vovve. 
Han älskar verkligen vinter o snö han. 

Tycker det är mycket tråkigt av oss att sitta o stirra på fotboll när man kan vara ute och leka i snön ;)

Och tänk va bra VI är, och va dåliga DE är när det inte blir vinst. Förundras alltid över våra val när vi pratar om det. Spännande match iaf. Jag som inte gillar fotboll blir alldeles till mej när jag väl tittar. Skoj att ryckas med! 
Synd det inte gick vår väg bara. 


Kanske dags att plocka in min skrotiga cykel nu. Lämnat iväg ett bröllopsalbum ikväll. Hoppas de blir nöjda och glada! Många fina bilder blev det. 
Skoj att prata med barndomsvän oxå!

Nattinatt på er alla! Kram!

Kommentarer
Postat av: Jenny

oj då redan snö, här har vi inget än så länge. antar du bor uppåt i sverige?

Svar: Japp, mitt i landet bor jag och det är så vackert med snön som gnistrar nu :)
Malin Edlund

2013-11-20 @ 09:33:26
URL: http://jenlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0