2/11-13: Frost

Väcktes av lilla vovven kvar över åtta i morse. Kändes sisådär att kliva upp. Ändå glad att han väcker mej när han vill ut så klart. En fin morronprommis blev det. Det är så vackert.. solen lyser igenom trädens grenar och vattnet var alldeles lugnt. Så där magiskt igen.
 
 
 
Sovit bra i natt. Väldigt skönt att få göra det. 
 
Sen har jag bråkat med min mobil här.  Glaset har ju spräckts på den och nu stänger den av sej med jämna mellanrum av sej själv vilket är väldigt irriterande. Började faktiskt när jag var ute o prommade tidigare. Tänkte då att det kanske beror på kyla och så, att den lägger av. Kanske känsligare nu när glaset inte är som det ska.
 
Hur som så är det inte ok nånstans. Blev så less vid frukosten när jag insåg att jag inte kunde ringa alls, då vi inte har nån fast telefoni här hemma. Har sina fördelar o nackdelar de med..
Men tillslut så startade den igen. Halleluja moment! 
 
Har nu tömt den på bilder o diverse för den måste ju skickas in nånstans för åtgärd.. hur klarar jag mej då tro..
Nån som vet hur jag ska gå tillväga med detta? Tacksam för tips!
 
Showen gick bra igår. Inte fullsatt men vilken publik!! Stort Tack till alla som var där, jättekul! Gensvaret var stort! 
Och snart är det dags att fara dit igen för föreställning nummer 2 denna helgen. Ska bli så skönt att bara få slappa imorrn känner jag. 
 
Nu ska vi se vad det blir för nåt innan jag måste fara. Handla lite, ut med hund, hjälpa dotra och kanske slänga in en tvätt. Vi får väl se vad som hinns med.
Hoppas du har en fin dag! 
 
 
 
Glöm inte att kramas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0