27/11-13: mys

Hej på er!
Nu hänger en jättefin krans på vår ytterdörr. Hon är duktig minsann, Carola som gör dessa! Inte lätt att välja ;-) 
Bild imorrn! 

Vilket väder va!? Kyligt, varmt, regn o stormigt om vart annat. Jag håller mina tummar för lite mera snö innan söndagen då det är julskyltning och första advent. 

Själv har jag show både fredag och lördag så jag kommer sova länge och sen försöka få en massage på söndagen. Känns lagomt de. 
Hoppas oxå förkylningen försvinner riktigt tills fredag. Rätt less nu på den. 

Vår finaste vovve blev glad idag när jag hämtade honom! Och ja, jag med :-)


Det är så fint hos Em o Je och vi hälsade på hos familjen Berglund i söndags, som oxå har det så fint i sitt nya hus! Lär ju vara det som kickat igång mej nu :) Vill dona! 

Myser gott här! Och provar de nya vinglasen jag vann i torsdags. 




Krama varandra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0