4/11-13: nässpray

Kikar på Det okända. Himla spännande! Men jag får så många frågor som dyker upp hela tiden. Skulle verkligen vilja lära mej mera om detta..
 
De pratar ju om andar som inte vet att de är döda. Som finns kvar för att de inte förstår annat. Hemskt.. Och så pratas det om andar som bara verkar ... vara här. Hur kommer det sej? Vad är skillnaden? Ska alla "över" eller vadå? 
 
Sist jag såg programmet så var det nån som hållit på med droger under långa perioder och han hade gjort många människor illa. Han dog under oklara omständigheter och det hade oxå gjort att han blev illa omtyckt. 
Nu kom det fram att han nu, fortfarande, i andevärlden, mådde väldigt dåligt över detta och ville så gärna få ställa allt till rätta och be alla om förlåtelse. 
 
Det är ju inte klokt.. tänk att leva här på jorden. Göra massa tok. Be om ursäkt men inte till alla du önskar. Du avlider utan att "vara klar". Och sen är det inte bara slut.. utan den känslan av att du mår dåligt inte får gå över utan bara fortsätter och fortsätter... Fy vilken hemsk tanke. Att inte få ro ens då. Måste vara en mardröm.
 
Jag glömde min nässpray på jobbet idag. Fy.. trodde jag skulle kvävas till slut. Det sväller verkligen igen i näsan. Jag tänker på jag känner, M som är beroende av just nässpray. Och det är ju ingen hit direkt. Men om hon känner som jag gjorde idag, så förstår jag att hon vill ta. 
 
Jag letade igenom alla väskor överallt här hemma, alla jackfickor.. bara måste ha den! :) Men till slut så köptes en ny. Så skööönt! 
 
Vad gör ni en kväll som denna?

Kommentarer
Postat av: Maria Marre Gustafsson

Jadu Malin.. inte visste jag att du var intresserad av andligt. Eller tja, det kanske jag visste?
Vilket fall är det spännande.. och skönt att det finns mer. Har fått vara med om sånna fantastiskt häftiga grejer att jag inte kan tvivla.. och även fått möjlighet att få ta del av det ljus och den kärlek som finns där.. går inte att beskriva!

Svar: Jomenvisst serru..! Det är jag minsann. :) Spännande är det, och jag har oxå upplevt saker som känt knepiga och även gjort mej rädd. Ljus o kärlek..undrar vad du menar du ja..
Kram!
Malin Edlund

2013-11-07 @ 22:27:20
Postat av: Marre

var med om en jättehäftig upplevelse för nått år sedan där jag fick se en del av ljuset när någon går över och den enorma kärleken som den andra sidan kan ge.. går inte att beskriva. Finns inget större!

Svar: Men oj... vilken grej! Förstår att det måste varit fantastiskt att få uppleva.
Malin Edlund

2013-11-08 @ 10:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0