1/10-13: oktober

Oktober. Redan. Japp, tiden går.

Önskar jag vann pengar nu. Men, jag måste ju spela på nåt då oxå..

Tänker på människor som finns där när jag mår dåligt. Så tacksam för er!!
Tänker på meningen -hur är det med dej då? Och svaret kommer snabbt tillbaka: -jo det är bra.

Då kom frågan igen..-ja men hur MÅR du då? Jobbigt är det att svara då, och ibland kan man bara inte förklara heller. Men känslan av att nån finns där och bryr sej är skön. Tack!



-ja men när nån som är sprudlande glad jämt visar sej vara väldigt låg, då bryr man sej. Tack igen!

Jag mår bättre nu. Jag är inte sjuk. Bara massa strul. 'Ryggsäckar' som vi alla bär med oss sen barnsben påverkar ju hur vi beter oss i det vuxna livet. Ibland är det inte kul att ta del av vissas innehåll i dessa säckar.
Kryptiskt..jag vet. Men så är det.

Växthuset har gett upp för säsongen. Titta här bara..



Frusna blad är läskiga. Bläk.

Tjing på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0