13/10-13: foto

Men vilken höst vi har! Vi tog nyss en härlig promenad med vovven här. Han fick skutta runt på ängar o vi hade en boll med oss så han har verkligen fått leka av sej. 
 
Så lustigt att se honom när han förstår att det bär av hemåt..han är ju nästan aldrig riktigt nöjd på ute-vistelse om man säger så :) Men det lär nog bli en prommis senare inne i byn oxå för honom. Bra de! 
 
Det är vindstilla och 13 grader varmt. Kan inte just klaga på vädret iaf. 
 
Suttit o redigerat bilder mest hela dan. Och ja, som jag sagt tidigare..svårt att bli klar liksom. Nu väljer jag vissa som jag vill göra svartvita. Det är så fint. Och så kanske man vill ha några sepia oxå.. Många bilder blir det. 
Ska försöka beställa ikväll :) Vet ju att många väntar.. ! Jag gör mitt bästa! 
 
Visar här en bild från länge sen, kan ju inte lägga ut massa av de nya ännu..!
 
Denna bilden tog jag på en vacker strand på Gotland. 
Älskar stället. Älskar bilden. Älskar stenar! 
 
 
 
Fint, eller hur?! 
 
Nu ska jag jobba på lite till här o sen slänga mej i duschen. Vankas middag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0