16/10-13: tungt

Kaffe på morronen, de e gott de!
 
Tänk att jag inte drack kaffe förrän i vuxen ålder. Och nu kan jag inte vara utan det. Hemskt egentligen.
Jag gillar inte tanken alls att vara beroende av nåt. Men ibland får jag galen huvudvärk om jag inte druckit kaffe på ett tag. Men vissa andra gånger så märks det inte alls av. Knepigt det där.
Försöker dricka te med jämna mellanrum för att bryta av, och det är mysigt nu på hösten med en stor kopp varmt gott te :)
 
Känner mej tung i huvudet idag. Antar att det är vätskebrist sen träningen, som det brukar vara. Ska återställas.
 
Något jag tackat ja till tidigare blir nu uppskjutet tills i januari...huga.... hur ska detta gå ;) Jag tycker det ska bli skoj o spännande, och framförallt en stor utmaning. Men pirrigt till max.
Ni får naturligtvis hänga med på resan!
 
Ser i reklambladen att julen börjar krypa in i affärerna nu. Jag tycker det är mysigt att se alla julstjärnor och röda dukar. Vill till stan. Behöver köpa stolar. Typ 10-11 stycken. Att dansa med :)
 
Det var -8 grader i morse...just saying...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0