24/10-13: Mr Grey...

Jamen du har ju oxå säkert läst o fastnat för böckerna. De tre speciella.
Jag talar om "50 nyanser av honom". Mr Grey!
 
Det är nåt spreciellt med den mannen.. och jag har iaf tänkt ut hur han ser ut. Jag gör så direkt när jag läser en bok, sätter ansikten på personerna. Sen om man ser filmen på boken så kan det bli helt fel, till en början iaf. Oftast vänjer man sej.
 
Men vem skulle kunna spela just DEN mannen nu då? Mr Grey!
Jag tycker att han ska vara mörk, se lite lagomt farlig ut :)
 
Detta är min favorit, Matt Bomer!
 
 

Sen har det snackats om denne mannen, man han har tydligen tackat nej. Bra tycker jag.
Känner inte riktigt att det är rätt..men just den här bilden tycker jag är snygg.
 
Charlie Hunnam
 
Sen har jag nu hört att denna godingen, en favvo för mej, har sagt sej vilja spela rollen som Mr Grey.
Ashton Kutcher!

Han har utstrålning minsann. Men kanske ser lite för ung ut..
 
Men bäst är nog Matt ändå!

Här ser man ju direkt att han pratar med henne och bestämmer att hon ska komma till honom klockan 18,00 iklädd långklänning och äta middag med honom... ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0