26/10-13: ros

Sitter i bilen. Inte jag som kör, om nån blev orolig :)

Och NU är det lördag! Inte igår.. ;)

Sovit som en kratta. Drömt massa knas. Räcker inte tankarna på dan liksom..
Och huvudvärk på det. Vilken start va?

Men nu motar vi bort det och ska ha en bra dag! Testade göra en rosknopp av blad. Blir ju fint! Synd man inte gjorde det när bladen hade vackra färger. Men det är inte sista gången jag gör dem.



Läste bra insändare i tidningen. Ung tjej som verkligen prickade in hur det är. Vi ses ju aldrig. Bara denna dator.
-jag shoppar.
-jag äter.
-jag ....

Hur blev det så här? Synd tycker jag med. Men instämmer i varje ord. Tyvärr.



Nu ska vi ut i staden här. :-)
Trevlig lördag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0