4/10-13: paket

Fryser igen. Måste nog göra upp lite eld i kaminen. Det är mysigt.

Solokvisten här hemma. Vill inte ens ha musik på. Suttit och läst lite och just målat första omgången på Em brudkista. Den fick hon av mormor och morfar när hon var 10 år gammal. Och nu var det dags för lite vit färg och annat användningsområde...än att bara stå..

Tänk va lite färg kan göra!


Bättre va?!


Kommer bli jättefint när allt är klart!

Lur om jag ska ta inbjudan o gå å träffa lite folk, eller sätta mej under filten o mysa. Hm..

Ni måste ju få en glimt av det stora paketet som kom till mej oxå :-)

Väldigt behövligt, då min gamla är nött och opraktisk.



Väldigt glad för min nya massagebänk, som jag höjer o sänker elektriskt. Perfekt!

Nä, dags för lite eld i brasan ;)
Ska du se Idol? Nån favorit?

Kommentarer
Postat av: emelie

snyggt! de gjorde verkligen en skillnad, eller en stor skillnad :D

Svar: Tycker jag med! Kommer bli perfekt när man skruvar dit beslagen igen :)
Malin Edlund

2013-10-05 @ 12:13:47
URL: http://www.nakenkaktus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0