5/10-13: dagens

I dagens tidning, Sundsvallarn, hittade jag dessa tre.

Nåt helt fruktansvärt. Tänk er in i detta. Att ligga där, ensam i sängen. Inte kunna kliva upp. Du ropar på hjälp i förtvivlan...ingen kommer.

Eller om din mamma var henne det handlar om. Eller din pappa.
Fruktansvärt. Blir så ledsen när gamla människor far illa.



Sen det här. -Sista helgen i skogen..
Vadå? Jag är ingen älg. Och sist jag såg mej i spegeln såg jag då inte ut som en heller.

Förstår så klart säkerhetsaspekten i detta. Men..jägarna ska väl för sjutton inte skjuta om de inte SER att det är en älg de skjuter på. Eller??
Galet.



Men för att lätta upp detta nu då så läs denna :-) Tyckte den passade väldigt bra in i vår tid.
Inte bara i de yngres utan även i 'min åldersgrupp' . Hur skulle vi klara oss utan mobilen ;)



Trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Milina

Usch!

Svar: Instämmer i ditt usch..
Malin Edlund

2013-10-06 @ 01:56:26
URL: http://milina.blogg.se
Postat av: Josefine Anerland

Dem två översta.. Det är ju helt galet. Man hör hela tiden om folk som behöver hjälp men inte får den, folk som inte kan andas och ringer efter ambulans men SOS vägrar osv. :/

Svar: Ja..hemskt är ordet. Man vill så gärna säga att vården i vårt land är bra, men..
Malin Edlund

2013-10-06 @ 07:12:06
URL: http://josefineanerland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0