7/10-13: nöjd

Vackert i Sundsvall med alla lampor. Eller ja, det är det ju i varje stad kvällstid.
Och där är Norra stadsberget oxå! ;)



Nöjd är jag med både hår o naglar. Härligt! Hur kunde jag vänta såå länge??

Vrålhungrig och kissnödig så jag fick öppna upp skärpet på byxorna, lämnade jag staden. Tänkte in här o där för att åtgärda dessa problem, men brassade hemåt istället.

Blev då bjuden på supergod middag av Em o Je. Smaskens! Och toan fick jag oxå låna :) Vilken tur man har!





Smakade oxå säkert godaste sockerkakan med hallon, jag nånsin ätit. Tipp topp!



Snabb prommis med vovven väl hemma. Och klantskallen jag tappar väl mobilen i asfalten varpå glaset spricker.
Vad gör man nu..?
Skrot.

Nattinatt på er!

Kommentarer
Postat av: Milina

Fin bild!

Svar: Tack så jättemycket! :)
Malin Edlund

2013-10-08 @ 15:34:46
URL: http://milina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0