11/9-13: orient

Brassade till min date med Elisabeth direkt efter jobbet. Stan blev det.

Härlig dag! Massa spring i affärer, gott fika, mycket skratt o surr. Och..ladugårdslukt...! :)

Så himla mycket snyggt nu i affärerna. Höstens kläder är mysiga och jag önskade så man hade obegränsat med pengar ;) Hittade massa snyggt och ett par tights och en storrutig skjorta fick följa med hem. Och två fina tröjor.

Japp, bilder kommer ;)
Känns som det finns lite att visa nu.

Provade skor oxå. Några stycken.. Och de som kändes bäst på foten var oxå de som kostade mest.
De blev kvar i butiken.

Sen vill man ju ha ett par bruna...ett par svarta och ett par låga och... Ja..ni förstår. ;)

Känner absolut att jag vill dit igen o shoppa. Pengar över nån? Ge mej om ni har över vettja!

Kvällen avrundades med fruarna på tv och en massa gott o spännande från Egypten. Snälla Elisabeth hade tagit med sig lite plock som vi tog del av med glädje. Stort Tack!
Det man tyckte mest var ordet - sött. Betydligt sötare än vi är vana vid.





Trevligt!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Småplocket ser spännande ut, kan tänka mig att det är sött dock, minns att jag höll på att svimma av sockershocken i Kroatien ;) Lite annorlunda desserter!

Svar: Jaadu, det var minst sagt sött. Kan inte riktigt fatta varför de ska ha så mycket socker..eller allt indränkt i honung. Gillar nog våra kakor bättre :) Men vi är ju vana dem oxå.Kul att testa iaf!
Malin Edlund

2013-09-11 @ 12:59:49
URL: http://www.senapshund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0