17/9-13: Galenpanna

Jamen...såg ni oxå programmet ikväll? Jag menar givetvis Hollywoodfruarna.
 
Alla är vi olika här i livet, tack å lov...men vissa är liiite mera knepiga.. tycker jag iaf.
Hon, Gunilla är ju riktigt otäck med jämna mellanrum. Borde man se detta? Borde men låta henne tro att jag tycker hon är den bästa av de bästa..? Tycka och tro att hon är mest känd av dem alla här i Sverige?
 
Nä..vill inte bidra till det. Galenpanna är vad hon är. Men man vill ju ändå se.. Ja, hahahaha.... många utbrott blir det. Och lite tårar ikväll oxå.. Bläken!  Killen hade väl dragit och fått psykologhjälp eller nåt efter alla timmarna med Gunilla. Han sa ju själv sist att han ville tas därifrån..lååångt bort. :)
 
Ja ja... och sex måste ju hon ha haft då hon har dottern..eller... Men det ämnet verkar ju vara förknippat med helvetet för henne. Stackars kvinna..  Hon skulle ha hängt med på poledance!! 
 
 
Hm..fast det skulle ju inte varit så lyckat kanske.. hu så hemskt! 
;)
 
Nä, nog om henne. Nu ska vi vara snälla!
Nu måste jag ta tag i packningen. Hinner inte imorrn bitti. 
Nattinatt på er fina! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0