3/9-13: svartvit

God morgon på er alla! Sovit gott?
Jopp, det har jag gjort.
 
Tog mej en resorb igår innan jag la mej. Kände att jag ville testa om jag skulle slippa den där sega ont-i-huvudet-av-vätskebrist-känslan när jag vaknade. Och japp, det funkade! (vet ju förstår inte om det var den eller bara att jag faktiskt fyllde på med rätt mängd vatten igår efter träningen)
 
Hjälpte gjorde det och jag är glad för det! Det är ju inte bara vatten man svettas ut. Massa salter o mineraler försvinner ju oxå.
 
Gillar du svartvita bilder? Jag tycker det är så fint! Jobbade massa år på ett fotolab och under en längre period befann jag mej på svartvita manuella avdelningen. Jättekul! Härligt att "skapa" själv. Att besluta om fotot verkligen var så bra som det bara kunde, eller om man behövde efterbelysa lite till där och skugga lite till där. Skoj!
Kan sakna den tiden.
 
Hittat dessa vackra bilder på kärlek! Inte jag som fotat.
Visst är de snygga?!
 

Tisdag! Ikväll är det träning igen :)

Kommentarer
Postat av: anna

oj tack så mycket! :)

Svar: Varsågod! :)
Malin Edlund

2013-09-03 @ 20:54:17
URL: http://annabetlehem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0