10/4-14: träff

Men gud va trött jag är nu. Blir tidig nattning för min del.
 
Igår körde jag mitt pass Sh'bam.  Jättekul! Och det var många som kom. Tack för det! Nästa pass är på onsdag igen. Hoppas kunna få flytta passet till torsdagar sen. Passar mej bättre. 
 
Jag mötte upp Elisabeth på stationen senare på kvällen.
 
 
 
 Hon kom hem från att ha bott i Egypten länge nu. Kul tycker jag! Vi baxade hem hennes tunga väskor och sen satt vi och surrade om allt mellan himmel och jord.  
 
Vi kom fram till mycket, men kontentan var nog - små barn och män kan vara lika jobbiga.  Hahahaha...! 
 
Klockan gick och jag var inte hemma i sängen förrän klockan var nästan ett på natten.  Men det var de värt!
 
Köpte två nya läppomojer igår. Kan ju inte leva utan detta klet på läpparna :) Var in på Attityd och fick tag på dessa båda. Fina färger, lite glitter o glam så där och väldigt bra pris. 
 
 
 
 
Martini och Pinacolada, där ser man! 
 
Nu vill vår fyrbenta tuss ut en sväng, så hej på er! 
 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Tack min söta vän för hjälpen. Annars hade jag nog hållit på fortfarande.
Och vad vore livet utan våra diskussioner...om livet?

Svar: Klart man ställer upp vettu :)Ja..det vore betyyydligt tråkigare, den saken är säker! :-)
Malin Edlund

2014-04-11 @ 02:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0