15/4-14: minne

Pillat loss tapet, det har varit kvällens nöje.  Framåt går det. :)
 
Busat med vovven. Så klart! Sprungit runt på gården som en dåre..haha..men va gör man inte.
 
Gråtit har jag oxå gjort idag. Jag klarar verkligen inte att se när djur far illa. Vad är det för fel på människor när de kan göra djur illa. Eller som i detta klippet när saker hänt som gör att denna, eller dessa, stackars hundar hittas så här.
 
Titta gärna på klippet. Ja, det är väldigt känslosamt,  men väldigt fint.
 
Ni får kopiera in adressen. Vet ju fortfarande inte hur jag får in klipp hit på bloggen. 
Hjälp mej gärna! 
 
Här kommer texten jag hittade under panelen vi tagit bort. Glad att jag skrev! 
 
 
Några år sen vi donade här nere med andra ord :) 
 
Kollar Renés rubriker nu. Himla bra.  Skulle vara så kul att hoppa in i hennes roll där som programledare. Drömma går ju! 
 
Sussa sött hörrni o glöm inte att kramas! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0