20/4-14: söndag

Dagarna rullar på, skönt med ledighet. Trivs! 
 
Två småkillar cyklar förbi:
-åh..kolla! De har en sån där pool på gården. 
-jaa..va coolt.
-Aa..egen pool, va lyxigt. 
 
Ja, de tycker vi med! Så glad för denna spa-pool som vi kan hoppa i när som helst. Varm hela tiden. Tipp topp! 
I fredags blev det först en stund lutandes mot poolen, med tidning o ett glas rosé. Cider.
 
 
Hade invigt mina söta gummistövlar, fynd från Rusta. Perfekta. Fick ta en storlek mindre än jag har i vanliga fall,  och ja, sköna är de! 
 
 
Busat med dessa två!
 
 
Sen blev jag ofrivilligt blöt, även min tidning och en hel del vatten i glaset :) U skulle bara rätta till vattenslangen ;)
 
Blev ett riktigt dopp sen! 
 
 
 
Så skönt! 
 
Utgång har det blivit oxå. Och grillning. Mer om det senare. Nu ska jag iväg till en grusgrop :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0