22/4-14: Sh'bam

Underbara väder, fortsätt gärna så här! 
 
Jobb idag, en hel del att göra då folk mailar dygnet runt, året om. Många väntar på sin ersättning efter stora strömavbrottet i vintras. Skönt att de flesta har förståelse för att sånt här tar tid. 
 
Jag körde mitt Sh'bam-pass ikväll. Bytte dag med Pernilla o aerobicsen. Gick bra de med. Hela passet kördes. Pust.. Tacksam för glada miner och fina ord efteråt. Är ju lite struligt för mej tycker jag. Men övning ger färdighet! Tur man vet det :) 
 
 
Var rejält varm o svettig när jag kom hem.  Härligt! 
 
Vovven ville ut direkt då han varit inne själv ett tag. U var ute med 'guban i byn' och hade årliga våreldningen. Känns lite speciellt när det görs. Våren är här på riktigt! 
 
 
 
Rök som sjutton där ett tag. Glad jag fick in tvätten innan röken nådde gården våran. 
 
Nu blir det ett stort glas vatten och sen hopp i säng.
Imorrn onsdag sen bara torsdag kvar på arbetsveckan för mej. Kul! :)
 
Sussa sött o glöm inte kramas! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0