30/4-14: resa

Hej på er! Kom just in från en kortare prommis. I galet snöväder :-) Faktiskt riktigt mysigt! Det har slutat nu men det ligger lite på backen. Ljust o fint. Tur man kan tycka om det lite så där lagomt. Man vet ju att det snart är över för den här säsongen. Skönt de!
 
Och vipps så ska vi förflyttas till varmare breddgrader. Ska bli så skönt att komma iväg på lite försommar. Hoppas kunna ligga o sola dagarna lång och bara mysa runt på kvällarna. 
 
Här på stranden kommer jag befinna mej inom kort.
 
 
 
Gissa om jag ska njuta?! 
Ser ni var det är?
 
 
Det är till härliga Turkiet vi ska och detta är vackraste Kleopatrastranden. Love it! Vi kommer bo bara ett stenkast från stranden så det blir toppen de. 
 
Sa jag att jag längtar?! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0