7/4-14: paket

Tittar på Ullared på femman nu. Jag har aldrig varit där men tror jag vill fara dit nån gång för att uppleva kaoset själv.
 
Alltså...stå i kö en evighet, trängas med galet mycke folk, sen köa igen vid kassorna.. Vill jag verkligen dit?!
;) Tror väldigt många handlar bara för att, när de är där.
Men jo..nån gång så! 
 
Tycker de ska öppna en filial här i byn. Vore nåt de! 
 
Hämtat mitt lilla paket nu äntligen.  Det är beställt från Nordic feel. Ett startkit som det ska bli spännande att testa.  Aldrig haft detta sminket tidigare.  
 
 
 
Mycke trevliga saker :)
 
 
Kul kul! :-) Och borstarna, såå mjuka. :)
 
 
Trevligt med paket! 

Kommentarer
Postat av: Christina

Har varit där! Vill tillbaks ha ha ha
väljer man rätt inte helt galen vid (regnig dag mitt i semester vid lön) så är inte lönerna så illa. Finns massor med skräp . . Och massor massor massor man upptäcker att man plötsligt inte kunnat leva utan;-)

Svar: hihi.. låter som lite farligt det där..lär komma ut med fylld varukorg jag med hör jag :)Nä, man ska nog fundera en del på just NÄR man väljer att fara dit.
Kanske nu april eller maj vore lämpligt.. :)
Malin Edlund

2014-04-07 @ 21:18:27
Postat av: Anonym

Tycker ni ska ta å prova Ullared. Inte alltid så galet med folk å köer.

Svar: Ja, jag blir mer och mer sugen på en resa faktiskt!Nåt som bör upplevas :)
Malin Edlund

2014-04-07 @ 22:30:58
Postat av: Christina

Fniss......vad tokig text det blir när man använder telefonen;-) Förstod du någota av detta så gjorde du det bra:-) Ja och mitt bästa tips är att åka dit på kvällstid. Alla bussar kommer in mellan 10-12.....obra tid;-)

Svar: Jodå, jag klurade nog ut dina ord :)Ok, så kvällstid är grejen alltså?!
Malin Edlund

2014-04-08 @ 11:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0