15/8-14: poolparty!

Slutade ju gårdagens inlägg med ett : men nu jä.. :)
 
Satt ju här ute i morronrocken o väntade. Hörde nåt ljud långt bort. Det kom närmare och jag hörde nån snacka engelska.  Hm..vem är det undrade jag. 
 
Plötsligt ser och hör jag värsta 'hollywood-fruarna' som säger : finally, we found the poolpary! :-)
 
 
Snacka om att göra entré!  Hur skoj som helst! 
Det ska vara dessa för att man ska vara med om såna här idéer :-) 
 
Snygga vi är va?! Jag i morronrocken å allt.
 
 
 
Underbart! 
 
Sen blev det bad minsann.  Och en till blev vi i poolen ett tag oxå. Jättemysig kväll, som blev natt..som blev morron...
 
 
 
 
Vi två höll ut längst. Till tidig morron till och med :) 
Detta var klockan när jag kom in..
 
 
Ja.. fem på morronen! Jisses.. och då hade vi badat sen runt åtta tiden på kvällen :) Inte illa de inte.
 
Men.. när man badar så länge..och har vin som dryck typ hela tiden.. blir man lite seg dagen efter..
 
Jag har sovit typ hela dagen vilket känns så där. Men, sjukt skoj kväll!! Känns toppen nu att äntligen vara som vanligt igen :) 
 
Endast 9 grader ute nu.. höstkänslor minsann.
 
 
Skönt att ha myströjan från Ullared på sej.
Kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0