24/8-14: humlor

Humlor kan komma i många olika skepnader minsann.
Se här bara! 
 
 
 
Där var den lilla i fokus och här den lite större..
 
 
Vackra tycker jag! 
 
 
Söndagskvällen lider mot sitt slut, min semester oxå..
Det är alldeles mörkt ute nu. Höstkänslan är verkligen på plats. Men sommaren 2014 har varit fin. Jag kommer minnas de dagar vi 'led' i 30 graders hetta, när vi fryser i vinter. Alla årstider har sin tjusning tycker jag. Så.. välkommen hösten 2014! 
Och stort tack till vackra sommaren! 
 
Hm..måste ju isäng snart. Prooova somna i vettig tid. Inte helt lätt. Klockan ringer tidigt imorrn..huga...
Sussa sött hörrni alla fina!! Kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0