26/8-14: ingen

Jag överlevde passet! Svettigt var ordet. 
 
Jämarns va vi körde. Ingen mjukstart här inte på terminen :) Så kul när man kommer på sej själv med att le under passet. 
 
Skulle in i duschen direkt jag kom hem men där fanns en liten blöt vovve som blev tvättad av husse. Han hade nämligen tyckt att rulla sej i skit varit en bra idé.. 
Husse höll inte med.
 
Sen blev det min tur iaf och efteråt kastade jag mej över middagen. Vrålhungrig. Mums att äta efter träningen.  Kroppen är ju helt tom. 
 
Slappat i soffan här sen. Skönt de. Och ligger sen en stund i sängen. Kommer utan problem somna rätt snart. Så trött så jag tog på mej glasögonen när linserna satt i oxå. Satt så en bra stund i soffan..
Slut i kropp o knopp.. :-)
 
Vill egentligen skriva av mej massa tankar nu men orkar inte.  Avslutar inlägget med detta istället. 
 
 
Nattinatt på er alla fina och glöm inte att kramas!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0