26/8-14: vardag

Vipps så var man inne i vardagen igen. Suttit i två möten idag på jobbet och ja, man är igång igen. 
Känns alltid som att man 'inte jobbar' när man har möten, även om det är just det man gör. 
 
Nu är det tisdag oxå vilket innebär att aerobics står på agendan. Ska bli skoj! Men jag är toktrött nu så vi får se hur aktiv jag orkar vara. Blev riktigt sent igår kväll då jag fastnade vid tv. Så jag får skylla mej själv nu..
 
Vill ju få riktig vardag igen med mindre skräpmat, mer träning och något tidigare kvällar :)
Låter väl bra va?! Säker på att många fler instämmer i detta.
 
 
Usch..både känner mej och ser trött ut.
Nä, fram med vattenflaskan o skorna nu och iväg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0