5/8-14: dripp dropp

Regnat mest hela dagen. Ovanligt. Vi tänkte ta nån stadsvandring men avböjde pga drippelidroppet.
 
Blev en tur till sjöbodar vilket var himla mysigt. Köpte med oss rökt fisk o räkor som vi ska mumsa på senare.
 
 
 
 
Blev toktrött på hemvägen. Riktigt så där så ögonen inte ville hålla sej öppna. Väl tillbaka så lyssnade jag på trillingarnas berättelser om skolan, roliga ämnen, lianer i gympasalen som var skitlätt att klättra upp i.. har för övrigt aldrig jag klarat av. Lät som de var rätt ensamma om att fixa det oxå :-) Otroliga små starka smidiga kids! 
 
Efter en stunds samtal o lyssnande så fick jag ffrågan - lyssnar du nu Malin.. ;-) Jo det gjorde jag ju, men ögonen var såå trötta.
Slumrade gott en timme sen.
 
 
Man har ju semester! 
 
Njutit av mat o trevligt umgänge här nu. Gänget är lite segt här.. jag förstår inte.
Jag är pigg ja! Bring the party on liksom ;-) 
 
 
Kramis på er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0