7/8-14: bilder

Många bilder blev det igår i vackra kvällsljuset. Några av dem kommer här.
 
Och just nu hör jag en massa kanadagäss som flyger över här..
 
 
 
Vackert tycker jag. 
 
Och hur fin är inte Cornelia i sin röda klänning då.
 
 
Tacksamt att fota barn. De blir så naturligt fina.
 
 
 
 
 
Tjusigt! Dessa bilder har Robin tagit, och jag lånat :)
 
Idag har vi solat en del, haft vattenkrig ute på gården. Jagat getingar..eller getingarna har jagat oss.. Ätit supergoda stora baconinlindade köttbullar. Mums! 
Och jag hade turen att få bli 'utsatt för frisyrövningar'. Oj så jag led.. ;)
 
 
Titta så fint!
 
 
 
Kan säga att ljudnivån blev hög när det blev tal om att kastas i poolen :-) 
 
 
 
Men det var inte bara de små som blev blöta :-)
 
 
Helena blev oxå rejält nerstänkt där. Vattenslang och hink drogs fram. Själv skyddade jag mej med mobilens hjälp..den får ju inte bli blöt ;-)
 
 
Slappar lite nu. Blir nog Ullared imorrn. Aldrig varit där så det blir kul att se hur det är. 
 
Vi hörs hörrni! 
 

Kommentarer
Postat av: Robin

Underbara bilder!

Svar: Ja, så fina dagar med bästa ni!!!
Malin Edlund

2014-08-09 @ 01:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0