12/2-14: stövlar

Hej på er! Väntar ni på en bild? ;-)
 
Jag blev så glad idag när jag kom ut från jobbet. Klockan var ca 17.30 och det var fortfarande ljust. 
Vilken lycka! 
 
 
Det går framåt minsann! 
 
Var sen hos Em med U och hjälpte till med att borra (läs försöka..) så att en del hyllor kan komma upp på väggarna. Det gick både bra och inte. Men, det kommer ordna sej. Så fint hos dem! 
Norpade åt mej en biskvi oxå. Eller två rättare sagt ;-) Och hann surra lite med Em pappa som oxå var på besök.
 
Ätit god middag. Att man säger så egentligen.  Som att vi skulle äta mat som inte var god.. Men ja, det var extra gott iaf tyckte vi. Myser nu under filt till fina Mia på Grötö på tv. Härligt program tycker jag! 
 
 
Ja och så har jag provat dessa två par stövlar om och om igen. Galet. Känns som det skulle vara sista paret skor jag nånsin skulle köpa. Men.. ena paret dissade jag pga en fejk dragkedja på utsidan då den lät hela tiden jag gick. 
 
Det andra paret är jag lite smått förälskad i. Men.. är de inte lite FÖR ljusa? Och jag får ju om sanningen ska fram lite ont i ena foten efter bara en kort stund. 
Hm..låter som om båda paren åker tillbaka då kanske. .
 
 
Skrot. Vill ha ett par nu. På en gång. Gillar inte att vänta. Önskar en brun skinnjacka oxå nu till våren. Nåt tips på nån snygg?!
 
Hm..söt 'pojke med håv' i programmet ;-)
 

Kommentarer
Postat av: Angelica Almqvist

Det ser riktigt gott ut och vilket otroligt snygga stövlar!

Svar: Tack! :)Ja de är ju så snygga men..kommer tyvärr skicka tillbaka dem.
Malin Edlund

2014-02-13 @ 19:11:44
URL: http://angiestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0