18/2-14: gamla dansbilder

Jag är så glad över alla de kort jag tagit. Tänk va många minner som finns i vartenda ett av dem. Härligt! 
 
Tittade i fotoalbum för nån kväll sen. Ja..man framkallade ju bilder förr och i bästa fall sattes de in i album :) 
 
Hittade bilder från kabaré och från danslinjen jag gick i Umeå bland annat. Jätteskoj att se igen. Ska scanna in vid senare tillfälle men bjuder på några redan nu.
 
Här en bild från danslinjen.
 
Kan känna hur jag avskydde att stå där vid stången och öva balett. Det var inte my cup of tea och man säger så.
Ni ser oxå ryggen på vår lärare där som gick med sin käpp och slog på våra magar och ben när det inte var bra nog. Huga..
 
Här betydligt mer glädje! Jazzdans!
 
Hur kul som helst! 
 
Här en bild från Ånges kabaré som jag var med i under flera år. Jag i mitten. Om man ändå kunde minnas danserna..
 
Dansgänget!
 
Som sagt, älskar mina många bilder!  
Här är en bild från min dansgrupp Touchdown när vi övar inför framträdande på juldagen på Mittis. Gud va länge sen... :-)
 
 
Är glad att jag än idag kan/får hålla på med det bästa jag vet. Att dansa! Det är lyx! För mej iaf :-)
 
 
Kram på er från en nostalgisk nytränad Malin! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0