23/2-14: italienskt

Myser över gårdagen! Va skönt det är när man får umgås och bara må gott. 
 
Vi fick en fin förmiddag i soligt varmt vårvintervänder. Sen hämtade vi upp kidsen för en dag/kväll i stan. Det blev först lite shopping för dem på Lager 157 och Stadium. Kul när de hittar vad de söker och behöver. Sen hade vi bokat bowling på Enjoy. Det är ju himla skoj de! Ena gången får man stike och nästa så hamnar man i rännan :-) Som det ska va, skoj bara!
 
 
Senare hade vi bokat bord på mysiga restaurangen Dolcetto. Jag har pratat mycket om det stället så nu var det äntligen dags för dem att få prova.
Kan säga att de blev nöjda! Och vi med. Igen!
 
 
Fantastisk mat! Har ni inte provat stället så har ni ett bra tips nu! Jag åt pasta marina med räkor o musslor. Mums mums! Och förrätten...önskar jag hade en tallrik framför mej här nu.
 
 
Mätta och belåtna vände vi hemåt igen. Trevligt är det att göra saker tillsammans. Man får ta tillvara på stunderna som ges! 
 
Sitter och småfryser lite här nu. En kopp kaffe till kanske värmer upp mej. Ska träffa en vän som är hemma från England senare idag. Trevligt de! 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Fetavis! Sundsvalls bästa restaurang.
Blir mitt första stopp nästa gång jag är hemma.

Svar: Hihi.. tänkte på dej när jag satt där ska du veta. Och ja, vi måste dit igen!!Kram!
Malin Edlund

2014-02-23 @ 13:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0