28/2-14: outfit

Detta med kläder.. Har du det som jag.. garderoben full men inget att ta på sej..
Känns det igen? 
 
Förstår inte att det ska vara så svårt att endast ha kläder man gillar. Jag rensar med jämna mellanrum (läs:allt för länge mellan gångerna) men ändå finns där plagg som jag..inte ens vill ha som målarkläder :)
 
Vissa människor verkar ha stenkoll på detta med outfits och har alltid snygga kläder på sej. Man skulle ha nån som shoppar åt sej. Sen kan jag tänka på kläder på kvällen. På frisyrer o sminkning. Men sen på morronen ör jag ju stendö mer eller mindre, så då kvittar allt.
 
Får börja lägga fram kläder till morgondagen kvällen innan, som till små barn.  Det lär ju underlätta! 
 
Kolla här va snyggt! Vill ha allt direkt nu. Speciellt väskan!
 
 
Vet nån var jag kan hitta en sån?!
 
 

Kommentarer
Postat av: caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma

Ja det tycker jag också absolut att det är.. 3 språklig som 4 åring hade jag också velat vara! :)

Svar: Ja vilken lyx det varit! :)Trevlig fredagskväll!
Malin Edlund

2014-02-28 @ 16:40:32
URL: http://carrosungar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0