3/2-14: bilder

Biler är ju nåt jag gillar. I många former faktiskt. Kikat runt lite bland massa mappar och tänkte delge några bilder från olika tidpunkter. 
 
Håll tillgodo! 
 
Här är dotra liten fis :) Så gullig i sin gympadräkt.
 
Rosor! Blir alltid lika glad när jag får en bukett!
 
Små lussebarn :) Många år sedan nu. Minns hur vi "kämpade" för en bild där alla tittade framåt i kylan. Sötingar!
 
En till söting, våran lilla Alfons!
Coolingarna från Guldhits! Tänk vad mycket en peruk kan göra. Kul!
 
Djur o natur. De e finfint de.
 
En dag vid bryggan. Kan nästan "höra" denna bilden. 
 
Guldhits igen, ny utstyrsel. 
 
Vackert!
 
Alla fyra vid en underbar strand och solnedgång. Under en semestertripp genom Sverige.
 
 
Dans! Älskar dans! Här på en instruktörsutbildning i Stockholm. Kul!!!
 
 
Många bilder finns det, men nu har ni väl somnat av leda kanske..? Men fler bilder lär det bli i min blogg :)
Trevlig kväll! 

Kommentarer
Postat av: Linnéa Alpsten

Härliga bilder :)

Svar: Tack så mycket! Ja, älskar mina bilder från nu och då :) Så många minnen finns samlade i dem.
Malin Edlund

2014-02-04 @ 14:17:58
URL: http://linneaalpsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0