7/2-14: Lurendrejeri

Morrn da på er alla fina! Fredagen är här, skönt tycker jag.
 
Min morron började med att min mobil startade om helt plötsligt. Sussar sött och vankar av det där speciella ljudet du vet när detta händer. Knepigt tyckte jag. Varför då liksom? Gjorde en uppdatering igår..kan det vara den som spökar? Hur som så gillas detta icke, då larmet inte funkade sen, eftersom jag måste knappa in pin-kod för att öppna den :(  Hoppas det inte händer igen bara.
 
Läste igår på Facebook om nåt skrotbrev som kommit till nån och när jag öppnade mailen på jobbet så vipps..där fanns ett till mej med. Fy fasen för dessa idiotiska brev. Nu var väl detta verkligen nåt man inte tror på, men har ju sett vissa som faktiskt skulle kunna vara sanna, om man inte tänker till en extra gång förstås.
Tänker på äldre människor som kanske bara tar för givet att det är nåt man måste svara på eller göra det som står..klicka här o klicka där.. lämna den ena eller den andra uppgiften. Galet.
 
Så här ser detta ut iaf. Som då inte är nåt att bry sej om :)
 
 
 Vi behöver din hjälp
 
Kära värderas SEB kunden,
Ditt online-konto är omkring till andas ut, vänligen uppdatera snart!
Här kan du följa våra dedikerad server:
 
http :// www.seb/uppdatera/wcp/index.asp?ss=%2Fpow%Fwcp%2
 
Du måste uppdatera ditt konto engångs endast. 
Tack,
Skandinaviska Enskilda Banken
 
Galet, eller hur? Går ju knappt att läsa..Kära värderas... haha...
Nu kör vi, mot helgens början!
Tjing på er alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0