12/1-14: Bye

På hemväg! Känns så där..som alltid. Känns jämt som jag vill ha några dar till när jag far nånstans.

Har varit en bra helg. Priscilla så klart, tipp topp! Men sen hunnit träffa Nathalie och Malin Blomström. Jätteskoj! Inte träffat Malin på väldigt länge.
Hoppas vi ses snart igen :)



Önskade de varit med på showen oxå. Den var verkligen jättebra! Satt med ett leende från början till slutet. Alla låtar..all dans..all rekvisita..alla kläder..!





Sen fick ju jag vara med oxå :-) I ett av numren så tog de upp några ur publiken och inte sa jag nej inte när de hämtade mej. Hade ju nyss stått utanför i pausen och bara önskat få vara med.



Sen blev önskan sann! :)
Syns ju inte så bra men..vita tröjan, där är jag på Göta lejons scen!










Jätteskoj!!!

Mer senare, jobbigt att skriva i bilen.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Josefine Hellgren

Guuud vad roligt att du fick vara med!! :D drömmen ju! Det hade jag inte heller tackat nej till :)

Svar: Jaaa..!! :) Jag blev jätteglad! Dansar ju i vanliga fall oxå så detta var toppen. På Göra lejons scen liksom ;)
Malin Edlund

2014-01-15 @ 11:02:20
URL: http://gossanfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0