14/1-14: steg och..

Trött nu. Var jag i morse oxå kan jag säga..

Hade aerobicspasset igår istället för ikväll denna veckan. Skitkul var det! Så himla bra att det nu läggs in lite mera styrka oxå. Benen var heelt slut, igen :)
Så skönt! Tänkt länge nu på att styrketräna, och ja, känner mej snart mogen att köra igång. Behövs!
Behöver nån som 'kör' med mej bara..enklare då.

Brukar ju numera ta en resorb-tablett efter det passet och mår så mycket bättre dagen efter. Men glömde det igår kväll :-(
Det fick jag sota för. Kände mej tung i både kropp och knopp. Nästan bakiskänsla. Inge vidare med andra ord.

Käkade en banan innan passet. Behövde nåt lite snabbt. Men alltså.. Aldrig sett såna här bananas tidigare...
Genmanipulerade eller vad..? ;-)



I helgen händer grejor minsann. Ska ner till Stockholm igen på Sh'bam utbildning för Lesmills! Ska naturligtvis bli kul men just nu känns det tufft.

Har fått många koreografier som ska kunnas innan vi kommer dit.. Laddade ner dem på datorn igår. Idag när jag öppnar den igen finns inte alla delarna kvar. Morr..

Försöker nu klura ut hur jag får ner dem igen...denna teknik....

Här min efter-aerobic-stund igår.



Sen fick jag mysigt sällskap liten stund av glad o nöjd vovve.



Meen..tar en evighet känns det som detta med datorn. Trött nu, vill sova.

Må så gott hörrni!

Kommentarer
Postat av: Linda

mysiga bilder

Svar: Tack Linda! :)
Malin Edlund

2014-01-15 @ 11:29:50
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros
Postat av: Cissi Larsson

Men oj, vilken stor banan! Och vilken söt hund! :D

Passa på att vara med i min tävling om att bli publicerad i en vecka på min blogg! Regler finns på bloggen :)

Svar: Jamen visst.. helt galet ju! Instämmer, vovven ÄR en söting ;)
Ska kolla in tävlingen, en sån chans vore ju toppen de!
Önskar dej en fin dag!
Malin Edlund

2014-01-15 @ 21:48:34
URL: http://cissilaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0